مبحث ریمپ4

چهارشنبه 15 مرداد 1399
16:23
hanieh

کاهش دمای آب با ریمپ ایسیو

همانطور که می دانید فرمان روشن و خاموش شدن فن دور کند و تند توسط ایسیو ارسال می گردد. مثال بطور فن دور کند در خودروی ۲۰۶ با موتور TU5 در دمای ۹۶٫۸ درجه روشن شده و فن دور تند در دمای ۱۰۲٫۸ شروع به روشن شدن می کند.

هنگامی که دمای موتور به عدد مورد نظر برسد ایسیو فرمان روشن شدن یا خاموش شده فن ها را می دهد.

به کمک ریمپ می توانیم دمای کارکرد فن ها را تغییر دهیم. برای این کار فقط لازم است که آفست و فاکتور های مورد نظر دمای آب در ایسیو را بدانیم و آن را در دامپ ایسیو جستجو کرده و پس از پیدا کردن آن را تغییر دهیم.

معمولا در ریمپ ایسیو دمای فن را بین ۵ تا ۷ درجه کمتر از قبل کرده و این کار باعث می شود تا فن ها زودتر کار کنند و موتور در دمای خنک تری کار کند. کمتر کردن بیش از حد دمای آب باعث خرابی فن ها و کاهش راندمان موتور می شود ولی عدد پیشنهادی برای کاهش فن ها ۵ تا ۷ درجه بوده که در ریمپ ایسیوی دکترریمپ این مقدار رعایت می شود.

کاهش دمای فن کمک زیادی به افزایش طول عمر واشر سرسیلندر می کند.

دکتر ریمپ توانایی این را دارد که در تمامی مدل های ایسیو دمای آب را پیدا کرده و آن را تغییر دهد.

افزایش بوست توربو در ریمپ ایسیو

در خودروی دنای توربو با ایسیو Me7.4.9 و هایمای اس ۷ با ایسیو Me17 جدولی وجود دارد که می توان با آن میزان فشار توربو را تغییر داده و فشار اعمالی توربو به موتور را کنترل نمود. به کمک این جدول با ریمپ ایسیو می توان کاری کرد که توربو دیرتر از مدار خارج شده و موتور تحت بوست بیشتری قرار بگیرد. دکتر ریمپ تنها شرکتی در ایران می باشد که می تواند این جدول را بصورت اصولی تغییر دهد تا به موتور آسیب نرسد

تاثیرات ریمپ ایسیو بر روی گیربکس اتوماتیک

در ریمپ ایسیو می توان تاخیر دریچه گاز برقی را بطور کامل از بین برد. معکوس کشیدن در گیربکس اتوماتیک نیز تابعی از عکس العمل دریچه گاز می باشد. هر قدر که تاخیر دریچه گاز کمتر باشد، معکوس کشیدن سریع تر می شود. بنابراین دکتر ریمپ با ریمپ ایسیو و رفع تاخیر دریچه گاز می تواند معکوس کشیدن ها را سریع تر از قبل کند.

مثلا در خودروی ۲۰۷ اتوماتیک با ایسیوی EeasyU2.5 به دلیل رفع تاخیر دریچه گاز معکوس ها سریعتر از قبل شده و شتاب خودرو زیاد تر نیز می شود. علاوه بر معکوس های سریعتر ایراد دنده مرده نیز در گیربکس اتوماتیک با ریمپ ایسیوی دکتر ریمپ قابل رفع شدن است ، در جی ۵ اتوماتیک دکترریمپ می تواند علاوه بر ریمپ ایسیو TCU یا همان کامپیوتر گیربکس اتوماتیک را نیز برنامه ریزی کرده تا معکوس ها سریعتر بشود.


[ بازدید : 141 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به remapdoctor است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]