ریمپ خودرو هایما اس 5

يکشنبه 3 مرداد 1400
19:11
hanieh

مزایای ریمپ خودرو هایما S5

سامانه توربوشارژر متشکل از یک مجموعه توربین و کمپرسور دارای محور مشترک می‌باشد. توربین در مسیرگازھای اگزوز و کمپرسور در مسیر هوای ورودی موتور قرار می‌گیرد. برخورد گازھای خروجی با پره‌های توربین موجب چرخش محور آن شده و در نتیجه کمپرسور به چرخش در می‌آید . چرخش کمپرسور در مسیر هوای ورودی باعث می‌گردد فشار هوا افزایش یافته و میزان هوای وارد شده به موتور افزایش یابد. سیستم توربوشارژ سبب میگردد ظرفیت پذیرش هوای موتور از ظرفیت اسمی آن بیشتر گردد با بالاتر رفتن میزان هوا، مقدار سوخت بیشتری را میتوان درون آن تزریق کرد و نتیجتأ قدرت موتور افزایش می‌یابد.

نکته دارای اھمیت این است که شروع عملکرد سامانه توربوشارژدر این خودرو از دور موتور ۱۷۰۰ دور در دقیقه به بالا می باشد که البته با ریمپ می توان کاری کرد که از دور ۱۴۰۰ دور بر دقیقه توربو وارد مدار شود. لذا در زمان حرکت در ترافیک و زمان هایی که نیازی به قدرت بالا نمی‌باشد، موتور مانند موتورهای معمولی عمل می‌نماید و فقط در زمان نیاز به قدرت زیاد توربوشارژ وارد عمل میگردد و توان موتور را افزایش میدهد این به آن معنی است که به عنوان مثال موتور ۱۵۰۰ سی سی توربو در ترافیک شهری مانند موتور معمولی ۱۵۰۰ سی سی عمل میکند ولی در دور موتور بالاتر از ۱۷۰۰ مانند موتور ۲۴۰۰ سی سی قدرت تولید میکند. این موضوع سبب میگردد راندمان کلی این موتورها بدلیل احتراق کاملتر سوخت در قیاس با موتورهای معمولی بهبود قابل ملاحظه‌ای داشته باشد.با ریمپ ایسیو می توان بوست توربو شارژر را افزایش داد و شتاب گیری خودرو را بهتر کرد و کاری کرد تا توربو کمی زودتر بکار بیوفتد. دقت داشته باشید که ورود و خروج توربو از مدار کاملاً حساب شده بوده و نمی توان محدوده فعالیت آن را از حدی بیشتر تغییر داد چراکه برای سلامتی و عمر موتور بشدت ضرر دارد.

ایسیو هایما S5 از نوع ME7 می باشد. ایسیوهای سری ME7 همگی دارای پسوورد مخصوص به خود بوده و می بایست با تجهیزات خاصی پروگرام شود. ایسیوهای سری ME7 در این مدل دارای قفل نرم افزاری ۹B 00 می باشد که فقط با پروگرمرهای مخصوص برنامه ریزی می شود. پردازشگر ME7 از نوع ST10F بوده و باید حتما پس از ریمپ چک سام این ایسیو با نرم افزارهای اورجینال اصلاح گردد.

در برنامه ایسیوی این خودرو جدولی به نام Maximum torque during shift gear (Nm) وجود دارد به این معنا که می توان حداکثر گشتاور را در هر دنده تعیین نمود. با استفاده از این جدول می توانیم کاری کنیم که گشتاور اولیه در ابتدای حرکت بیشتر از قبل و خودرو بتواند در سراشیبی ها بهتر حرکت کند. ایراد چوب کردن ترمز در این خودرو امری شایع بوده که با ریمپ ایسیو می توان آن را رفع کرد.

همچنین دکتر ریمپ به تمامی جداول ایسیو دسترسی کامل دارد می تواند پارامترهایی مانند سوخت،جرقه،پدال و دریچه گاز برقی و را تغییر داده تا توان موتور را به اندازه ۸ اسب بخار و گشتاور را تا ۱۰ نیوتن متر سر چرخ افزایش دهد.

به کمک جداول کنترلی بوست توربو می توان بوست (فشار) توربو را تا حد مجاز و محاسبه شده افزایش داد با این کار شاهد شتاب گیری بسیار عالی این خودرو بعد از ریمپ ایسیو می باشیم.

رفع تاخیر دریچه گاز

افزایش توان و گشتاور موتور

کاهش مصرف سوخت و رفع ایراد بالارفتن از شیب ها

از مزایای ریمپ ایسیو این مدل خودرو می باشد. اگر کاتالیست خودرو را حذف کرده باشید این امکان وجود دارد که با ریمپ خطای کاتالیست را نیز رفع کنیم.تمام خدمات ریمپ در دکتر ریمپ ابتدا توسط کارشناسان شرکت تست می شود، سپس توسط مشتری نیز تست شده و درصورت رضایت کامل مشتری اجرت دریافت می گردد.


[ بازدید : 62 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به remapdoctor است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]