مبحث ریمپ3

چهارشنبه 15 مرداد 1399
16:22
hanieh

آیا با دیاگ زدن می توان فهمید که ایسیو ریمپ شده است یا نه؟

دیاگ دستگاهی است که به حافظه موقت ایسیو دسترسی داشته و می تواند خطاهای موجود در ایسیو که در حافظه موقت است را پاک کند.

دیاگ های امروزی به حافظه اصلی ایسیو که جداول ریمپ در آن ناحیه وجود دارند دسترسی ندارد و هیچ گاه با زدن دیاگ ریمپ پاک نمی شود. بنا براین با دیاگ زدن نمی توان فهمید که ایسیو ریمپ شده است

اما اگر دانلود بر روی ایسیو انجام شود ایسیو به حالت کارخانه ای باز می گردد.

دانلود ایسیو فرایندی است که در برخی اوقات برای رفع ایرادات نرم افزاری استفاده می شود.

در ریمپ ایسیو چگونه می توان مصرف سوخت را کاهش داد و شتاب را زیاد کرد؟

در تمام ایسیو های موجود و نصب شده بر روی خودروهای مختلف جدول ذیل وجود دارد. این جدول نشانگر میزان نسبت هوا به سوخت (لامبدا) در ایسیو می باشد. همانطور که در تصویر ذیل می بینید اعداد ۱۲۸ تکرار شده و در نهایت به عدد ۱۰۳ میل پیدا می کنند. اعداد ۱۲۸ نشانگر پاشش سوخت در دورهای میانه و پایین می باشد و سایر اعداد نشانگر پاشش سوخت در دورهای بالا و شتاب گیری می باشند. در ریمپ ایسیو این اعداد قابل تغییر بوده و دکتر ریمپ با تغییر صحیح این جدول به دانش ریمپ ترکیبی که توسط این شرکت پایه گذاری شده است رسیده و می تواند اعداد دور پایین را به گونه ای تعریف کند که در دورهای پایین مصرف سوخت کمتر شده و در دورهای بالانیز شتاب خولی داشته باشید.

ایجاد بک فایر با ریمپ ایسیو

بک فایر Back Fire یا همان آتش خارج شده از اگزوز خودرو فرایندی است که در زمان برگشت (رهایی پدال گاز) در اگزوز ایجاد می شود.

شرط اول برای ایجاد بک فایر این است که خودرو کاتالیست نداشته باشد و منبع آن نیز اسپرت باشد و یا هدرز داشته باشد.

با ریمپ ایسیو می توان کاری کرد که در برگشت گاز جرقه ریتارد شده و پاشش سوخت زیاد تر شود. با این کار جرقه و احتراق به سمت اگزوز سوق پدا می کند و باعث ایجاد بک فایر می شود.

دکتر ریمپ توانایی این را دارد ه در تمامی مدل های ایسیو و انواع خودرو بک فایر را ایجاد نماید.


[ بازدید : 149 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به remapdoctor است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]