مبحث ریمپ1

سه شنبه 14 مرداد 1399
16:26
hanieh

کدام ایسیو برای ریمپ بهتر است؟

از نظر برخی از دوستان و مشتریان محترم ایسیو بوش بهتر از بقیه ایسیوها می باشد اما این گونه نیست.

تمام ایسیوها قابلیت ریمپ را داشته و از نظر دکتر ریمپ،ریمپ ایسیو ها با یکدیدگر از نظر خروجی اسب بخار تفاوتی ندارند و می توان هر ایسیویی را به دلخواه مشتری و طبق اصول ریمپ کرد.

آیا ریمپ معاینه فنی را از بین می برد؟

از آنجایی که در ریمپ ایسیو پارامترهای جرقه زنی و سوخت تغییر می کند نسبت آلایندگی نیز از تغییر می کند.

اما در دکتر ریمپ،ریمپ ایسیو به گونه ای انجام می شود که میزان آلایندگی در حد مجاز خود باقی می ماند و به هیچ وجه مشکل معاینه فنی برای خودرو بعد ریمپ ایجاد نمی شود.

حتی خودروهایی که مشکلات آلایندگی دارند را می توان با ریمپ کاری کرد که آلایندگی کاهش یابد

بعضی از مشتریان می پرسند که آیا در شرکتهای خودروساز یا نمایندگی ها با دیاگ زدن متوجه نمی شوند که خودرویشان ریمپ شده ؟

باید بگیم خیر. زیرا دیاگ یک نوع اسکنر حافظه موقت می باشد و قابلیت دسترسی به جداول قفل شده کامپوتر خودرو را ندارد و تغییرات نرم افزاری (ریمپ) در حافظه اصلی وجود دارد و دیاگ فقط به حافظه موقت دسترسی دارد. پس هیچ شخصی با هیچ نوع دستگاهی نمی تواند ادعا کند که می تواند بفهمد خودرو ریمپ شده یا نه.

آیا ریمپ از بین می رود ؟

سوال خیلی مشتریان این است که آیا بعد از مدتی برنامه پاک نمی شود ، با سرباتری برداشتن پارامترها به حالت اولیه برنمیگرد یا با دیاگ زدن ایسیو ریمپ شده به حالت فابریک بر نمی‌گردد ؟؟ باید بگوییم خیر و به هیچ عنوان مگر اینکه در شرایط خاص و خرابی ایسیو با استفاده از دستگاه مخصوص، ecu ریمپ شده را مجددا دانلود یا برنامه ریزی کنند. )توجه ، درصورتیکه خودرو در نمایندگی مجدداً دانلود یا ریمپ شود، برنامه خودرو شما به حالت استاندارد خود بر می گردد.(

آیا با ریمپ معاینه فنی خودرو از بین می رود؟

هیچ وقت خودروسازان کشور به فکر مصرف سوخت یا راندمان بهتر گرفتن از موتور نبوده اند، معیار آنها فقط استاندارد آلایندگی است در حالیکه در ریمپ شرکت دکتر ریمپ بدون از بین رفتن استاندارد آلایندگی؛ خودروی شما ریمپ می شود.

آیا می توانیم خودمان ماشینمان را ریمپ کنیم؟

بله ، شما می توانید با شرکت کردن در دوره های آموزش دکتر ریمپ و آموختن کار با نرم افزارهای مختلف و تجهیزات مورد نیاز در این رشته، این دانش را فرا گرفته برای خودروهای خود و دوستانتان به کار ببرید.


[ بازدید : 132 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به remapdoctor است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]