ریمپ لیفان 620

دوشنبه 20 ارديبهشت 1400
20:03
hanieh

ما قصد داریم در این مقاله از خودرو لیفان 620 بگوییم که چه تاریخچه ای دارد و از لحاظ فنی چه مزایا و چه معایبی دارد. و در ادامه از ریمپ این خودرو که باعث چه تغییراتی میشود آنها را مورد بررسی قرار می دهیم. برای انجام کارهای تیونینگ و ریمپ خودرو خود از مراکز معتبر بخواهید کارهای تخصصی همانند چیپ تیونینگ و ریمپ را انجام دهند.

ریمپ ایسیو لیفان ۶۲۰ ،ریمپ ایسیو ecu لیفان ۶۲۰ افزایش قدرت موتور

افزایش ۱۰% توان موتور ،افزایش ۱۵ % گشتاور ، رفع تاخیر دریچه گاز ، رفع محدودیت سرعت ، بهبود شتاب گیری

یکی دیگر از مشکلات خرابی زیاد کتالیست این خودرو می باشد که باعث روشن شدن چراغ چک و خطای سنسور اکسیژن دوم می شود ،ما می‌توانیم سنسور اکسیژن دوم را برای شما غیر فعال نماییم و عملاً خودروی شما از یورو ۴ به یورو ۲ تبدیل می‌شود. با این کار شتاب اولیه خودرو نسبت به حالات فوق باز هم بالاتر خواهد رفت. در ادامه می‌توانید با حذف کاتالیزور و یا خالی کردن آن، تیونینگ خودروی خود را کامل‌تر نمایید.

یکی از مشکلات این روز های لیفان سواران خرابی زیاد دیسک و صفحه گیربکس است که منشاء اصلی این ایراد تاخیر زیاد دریچه گاز و گشتاور پایین موتور است که باعث نیم کلاچ های زیاد راننده و از بین رفتن سریع صفحه کلاچ میگردد. شرکت دکتر ریمپ به دستیابی به سر منشاء ایرادات به صورت علمی و رفع ایرادات به صورت علمی و نرم افزاری کلیه مشکلات به این خودرو را بر طرف می نماید.

رفع ایراد افت دورآرام موتور وافت توان شدید در هنگام استفاده از کولر به خصوص درفصل گرما و لرزش موتور. شرکت دکتر ریمپ تیونینگ کالیراسیون جدول دور آرام موتور این خودرو کلیه مشکلات دور آرام که شامل افت دور آرام موتور به هنگام کولر گیری، لرزش موتور و می باشد را به صورت ۱۰۰% رفع می نماید.

برای اولین بار در ایران شرکت دکتر ریمپ تیونینگ می تواندبا ریمپ جداول مرتبط با زمانبندی سیستم متغیر سوپاپvvt –cvt- vvti را مورد بهینه سازی قرار دهد تا رفتار کلی موتور را بنا به نیاز مشتری تغییر دهد چرا که تایمینگ سیستم سوپاپ را مغز مکانیکال موتور میدانند. بنابراین با تغییرات زمانبندی سیستم متغییر سوپاپ می توان نمودار گستاور و توان در هر نقطه مورد نظر اپتیمم سازی کرد .به عنوان مثال تمامی کسانی که در حرفه تیونینگ فعالیت میکنند میدانند که افزایش کاتاف موتور هیچ تاثیری در توان نهایی موتور ندارد و فقط با داشتن لوازم افتر مارکت مانند میل سوپاپ هایی با duration ، lift و overlap بیشتر یا توربو شارژ با سایز بزرگتر میتوان تنفس موتور را بهبود بخشید تا از افت راندمان تنفسی و در نتیجه افت توان جلوگیری نمود.ما با تکیه بر دانش مهندسین شرکت دکتر ریمپ توانستیم زمان بندی میل سوپاپ را به نحوی تغییر دهیم که در دور های بالا و افزایش کاتاف افت توان را به حداقل برسانیم و اگر مشتری نیاز به گشتاور بیشتر در دور های پایین داشته باشد با اعمال تغییرات حداکثر گشتاور را در دور پایین تری داشته باشیم.


[ بازدید : 52 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به remapdoctor است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]